Известие

Collapse
No announcement yet.

alfa romeo 147 16v 150 запитване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
    Както искам си пиша ако искаш разбирай какво пиша е може и да неможиш да четеш незнам!!! И както искам си карам колата може и с 800 об.мин да хилца карай си твоята в 5000 ако искаш неме бърка. ИМА И СТАБИЛНИ вЪВ фОРУМИТЕ ама ИМА И ГОЛЕМИ ТЪПАЦИ!!! Евала на колегите които се отнасят добре като питаш нещо и неса като ТОЗИ ПИЧ СЪС НЕГОВИЯ ПРАВОПИС нека ходи във форум за ПРАВОПИС ДА СПОРИ!
    Ще ти кажа пак, ти кола не умееш да караш !Ха сега пиши само с главни букви.Един си от онези пръдльовци дето вчера е взел книжка и чул за Алфа
    Щото това 25 в ника ще да са годините ти май !
    Минималните обороти са 890 ама при теб може и да са 800 знам ли.Личи си,че нищо не разбираш а се ежиш типично за 25 и аз бях така
    Last edited by eproHD; d.m.y г., 22:02.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
      Ще ти кажа пак, ти кола не умееш да караш !Ха сега пиши само с главни букви.Един си от онези пръдльовци дето вчера е взел книжка и чул за Алфа
      Щото това 25 в ника ще да са годините ти май !
      Хаха квот кажиш батенце
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
        Хаха квот кажиш батенце
        Виждам,че си вече M-JET знаеш ли за какво иде реч ?
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
          При мен е много по рразлично 2-ра турбото започва от 2300 примерно до 3000об. после 3-та падне под 2000об. и на 3-та мъртвец докато вдигне пак 2300об.мин.
          Почисти си дебитомера!

          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          Да от 1500об. се пуска турбото ! Е то колко и трябва на 2-ра да стигнеш 2500 об -1 сек залепил си се за седалките и праскаш 3-та и нагоре..натискай повечко газта.Аз газта не я галя..натискам е яко на втора да изхвърли чернилка и газ
          Какво е това понятие да се "пуска" турбото?

          А пък казвам че се "пуска" по рано!!!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #65
            [QUOTE=haljscho;1516900]Почисти си дебитомера!



            Какво е това понятие да се "пуска" турбото?

            А пък казвам че се "пуска" по рано!!!

            (Батенцето го остави да си гледа HD ако иска да си го пуска квот му е кеф и да мисли че всички във форума са на 25,20,15,10 години там квото си иска заеби го нека си пишенеми се спори с глупаци.)

            Относно за дебитомера ще го почистя и ЕГР също и да видим резултата!
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

            Comment


            • #66
              Страшна картинка !
              Attached Files
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

              Comment


              • #67
                Всмукателния колектор е целия в нагар около 1см.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

                Comment


                • #68
                  //ОФТООПИК
                  Извинявам се съм малко офтопик, но тази грешка е много често допускана:
                  Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                  На 1500 оборота има 248Nm. Това е повече от бензинките, в максималните им обороти. Значи не би трябвало, да губи мощност. Камо ли да гасне, при тръгване от наклон.
                  Иди на качествена диагностика.
                  Това разсъждение щеше да е вярно, ако скотостната кутия беше като на бензинка, но дизеловите са доста "по-дълги" и резултатния въртящ момент на колелата може да се окаже по-малък от на бензинка с 100нм но при по-високи обороти Или както каза Еко:
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Изглежда не си наясно със значението на понятия, като мощност и въртящ момент.


                  Накратко:

                  въртящ момент Х обороти (ъглова скорост на КВ) = мощност.

                  В конкретния случай единствено мощността е интересна.
                  Това, което усещаме като тяга е въртящият момент на полуоските (респективно на колелата), който за дадена скорост (като км/ч) се определя единствено от моментата мощност на двигателя. Дали ще имаш 200 Нм при 4000 оборота или 400нм при 2000, за возещия няма особено значение, мощността отдавана към колелата е една и съща и ако колата се движи с да речем 80 км/ч и тръгва да изпреварва, то залепянето и ефектът УАУ са еднакви в двата случая. Същото е и с потегляното за което стана въпрос.
                  '05 166 V6
                  '98 156 2.0 TS ex ...

                  Comment


                  • #69
                    В допълнение на написаното от колегата 156, ще добавя и това, че дискутираният в темата мотор има по-голям въртящ момент и от F1. Нищо, че ги отличават само някакви си 600 коня
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:24.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
                      Страшна картинка !
                      Предполагам, че вече има подобрение....
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                        Предполагам, че вече има подобрение....
                        Има да. Но колектора трябва да сваля да го чистя.

                        ---------- Post added at 13:05 ---------- Previous post was at 13:00 ----------

                        Дали може да се свали всмукателния колектор без да се сваля помпата
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
                          Страшна картинка !
                          Я снимка ! Какво е това,че не мога да разбера добре ?
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            @156, едното е еластичност, другото не е. Това което казваш, е еластичността на двигателя, при ускоряване от някаква скорост.
                            Тук говорим за тръгване от място. И каквито и да са предавателни числа на бензинка, тя отстъпва на дизелака. 1,6 120 коня е с 142Nm при 4200 оборота. Дизлата е с 305 при 2000. Това няма как да се компенсира, от предавателни числа. Дизелака разполага с повече въртящ момент, от ниски обороти. и го губи при високите, където бензинката вече е във вихъра си. За това, дизелаците на старт, издухват бензинките. То и за дова, дизелак да развърташ във високите, е безмислено. Силата му е, да го държиш до 4000 оборота.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                              Я снимка ! Какво е това,че не мога да разбера добре ?
                              Всмукателния колектпр без дросила! Дупка не виждаш ли
                              Last edited by bojko_25; d.m.y г., 13:19.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

                              Comment


                              • #75
                                Хитър си ти много......
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X